Produktet
Er jeres produkter det samme som snus?
Nej, vores produktsortiment er ikke snus, da der ikke er tobak i.
Vores produktsortiment er 100% tobaksfri.
Hvad er jeres produkter lavet af?
Vores produkter indeholder salt, plantefibre, aroma, vand og nikotin.
Kan jeg få problemer med mit tandkød, ved brug af jeres produkter?
Der findes ingen dokumenterede undersøgelser der beviser risikoen for tandkødssygdomme, eller andre relationer hertil.
Er der nikotin i jeres produkter?
Ja, i varierende mængder. Du kan læse ud for det enkelte produkt hvor meget nikotin poserne indeholder.
Er nikotin afhængighedsskabende?
Ja det er det.
Betaling / Payment
Hvilke betalingsmuligheder tilbyder i?
What Payment Methods Are Accepted?
Du kan betale med MobilePay, Paypal, Visa, Mastercard, Dankort, American Express, JCB Cards, Diners Club, Forbrugsforeningens kontokort, Danske Netbetaling og Discoverkort.
You can pay with MobilePay, Paypal, Visa, Mastercard, Dankort, American Express, JCB Cards, Diners Club, Forbrugsforeningens kontokort, Danske Netbetaling and Discoverkort.
Er det sikkert at betale online?
Is online payment safe?
Vores betalingskort-udbyder Bambora, har en sikkerhedsstandard “PCI DSS-certificering”, hvilken er udviklet af blandt andet Visa og Mastercard. Derudover har Nets også godkendt og certificeret systemet.
Herudover er der en krypteret SSL-forbindelse, der sikrer kommunikationen mellem Bambora og kortindehaveren (dig), så dine data er i sikkerhed.
Our payment card provider Bambora, has a security standard “PCI DSS certification”, which has been developed by Visa and Mastercard, among others. In addition, Nets has also approved and certified the system.
In addition, there is an encrypted SSL connection that secures the communication between Bambora and the cardholder (you), so your data is secure.
Ordre & Returnering
Hvordan sendes min ordre?
How is my order get shipped?
Du vælger selv hvordan vi skal sende din ordre.
Du kan vælge mellem DAO, GLS eller PostNord.
Herunder kan du også vælge om det skal være hjemmelevering, i en pakkeboks, eller på din arbejdsplads.
You can choose how we send your order.
You can choose between DAO, GLS or PostNord.
You can also choose whether it should be by home delivery, in a parcel box, or at your workplace.
Kan alle handle hos jer?
When will I receive my order?
Nej ikke alle kan handle hos os. Du skal være over 18 år, hvilket du også bekræfter at du er, for at komme ind på siden, og igen i handelsbetingelserne når du afgiver en bestilling.
Once your order is packed and shipped, it takes between 1-3 business days.
Hvornår modtager jeg min bestilling?
When will I receive my order?
Når din ordre er pakket og afsendt går der mellem 1-3 hverdage.
Once your order is packed and shipped, it takes between 1-3 business days.
Hvordan kan jeg annullerer eller ændre min ordre?
How can I cancel or change my order?
Så snart du opdager en fejl i din bestilling, skal du kontakte os på telefon 71993220, så vi hurtigst muligt kan hjælpe dig.
Er varen pakket og sendt, kan vi desværre ikke gøre noget.
As soon as you discover an error in your order, please contact us on telephone 71993220 so that we can help you as soon as possible.
If the item is packed and shipped, we can unfortunately not do anything.
Skal jeg oprette en konto hos jer, for at bestille?
Do I need to create an account with you to order?
Nej, det behøver du ikke.
Du kan sagtens afgive ordre uden først at oprette en konto.
Fordelen ved at du har en konto hos os, flere. Bl.a. er det hurtigere for dig at bestille, du kan altid gå ind og se hvilke tidligere ordre du har foretaget og meget andet.
No, you do not have to.
You can easily place an order without first creating an account.
The advantage of having an account with us is, faster for you to order, you can always go in and see previous orders and much more…
Hvordan kan jeg følge min forsendelse?
How can I track my shipment?
Så snart vi sender din pakke, modtager du et “tracking-nummer”.
Med det kan du spore din pakke, ved at klikke på “Order tracking” nederst på siden.
As soon as we send your package, you will receive a “tracking number”.
With a you can track your package, by clicking on “Order tracking” at the bottom our of the page.
Hvordan kan jeg returnerer et produkt?
How can I return a product?
Hvis produktet er intakt og forseglingen ikke er brudt, kan du altid returnere produktet til os, indenfor 14 dage, efter du har afgivet din ordre.
Du kan kontakte os på mail: info@whitepouches.dk eller tlf: 71993220, hvorfra vi kan guide dig til hvad du skal gøre.
If the product is intact and the seal is not broken, you can always return the product to us, within 14 days after you have placed your order.
You can contact us by email: info@whitepouches.dk or tel: 71993220, from where we can guide you to what to do.